niedziela, 5 marca 2017

wracam na bloga!

Hej wszystkim!

Minęło sporo czasu od mojego ostatniego postu, jeszcze trochę i byłby to rok! Nie mogę w to uwierzyć. Wiele się od tamtego czasu wydarzyło, skończyłam semestr w Pamplonie, pracowałam na Minorce, wróciłam do Polski, by zacząć trzeci-ostatni rok na uczelni, i już planuje kolejny wyjazd-także erasmusowy, już jako absolwent. Staram się o kolejne praktyki w Hiszpanii, mam nadzieję,że mi się to uda, bo przecież nie po to studiuję filologię hiszpańską w biznesie i turystyce, by z tego potem nie skorzystać.
Ja jestem osobą, która ma wiele pomysłów na minutę na swoje życie, mimo to gdzieś podświadomie wiem co chciałabym robić w przyszłości i gdzie mieszkać. Korzystam z szans jakie daje mi uczelnia i program Erasmus, bo według mnie jest to świetna zabawa, dzięki której rozwijamy się, spotykamy ludzi z innych kultur, a przede wszystkim próbujemy czegoś nowego. Być może gdyby nie to, nigdy bym się nie odważyła wyjechać na studia poza Polskę ;)

Tak więc czas nadrobić zaległości i wrócić na bloga.
Pojawią się tutaj posty związane z moim pobytem na Balearach, dlatego śledźcie mój blog i zapraszam do czytania! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz